Hvem er det som tramper på mi bru?

En blogg om blærekreft er unektelig en litt pussig greie, er det ikke? Jeg vil gjerne begynne å levere mer skreddersøm, ikke bare ordinær konfeksjon. Da trenger jeg å få tatt noen mål, eller rettere sagt, vite litt mer om hvem som leser denne bloggen. Kunne du tenke deg å svare på noen få spørsmål?

Tusen takk! Og hvis du er sånn som meg, som aldri finner akkurat det svaret du gjerne skulle ha gitt, så bare bruk kommentarmuligheten under hvert innlegg. Eller se under Kontakt øverst til høyre og send en mail.

Hvis noen har forsøkt å kommentere uten å få det til, så send gjerne en mail. Jeg får varsler om at en del useriøse kommentarer har blitt stoppet automatisk, men jeg er ikke sikker på hvordan den funksjonen egentlig virker -kanskje den luker ut litt for mye.

Om Sunny

Helsearbeider
Dette innlegget ble publisert i Generelt om kreft, Om å takle situasjonen, Om behandlingen, Om resten av tilværelsen, Om sykdommen, Uncategorized. Bokmerk permalenken.